Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Parisuhde?

Kirjoituksesi herätti minussa paljon ajatuksia. Olen miettinyt näitä itsekin. Uskon, että paljon on kiinni päätöksestä rakastaa toista. Sen lisäksi on tärkeää järjestää aikaa yhdessäololle. Kahdenkeskinen hotelliyö illallisineen lähentää kummasti, oli tilanne mikä tahansa.

Itse olen kysynyt itseltäni, haluanko mieheni takaisin kaikkine sairauden aiheuttamine muutoksineen, ja vastaus on, ja tulee aina olemaan, kyllä. Sen päätöksen kun tekee, niin rakkaus alkaa tulvia ovista ja ikkunoista. Ja rakkaus on siitä mielenkiintoinen asia, että antamalla saa. Kun itse sitoutuu rakastamaan ja antamaan rakkautta, todennäköisyys sille, että sitä saa myös takaisin, kasvaa. Toki et voi vaikuttaa toiseen ihmiseen muuten, kuin rakastamalla häntä. Päätös on jokaisen ihmisen oma.

Kun katson miestäni, näen hänessä paljon rakastettavaa. Oikeastaan ihmisen arvon tajuaa täydellisesti vasta kun hänet menettää. Sinulla on se onnellinen tilanne, että olet saamassa miehesi takaisin, ainakin hetkeksi. Olen kateellinen sinulle...
Elämää syövän varjossa | 21.9.2012 klo 10:02:49