Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: äidin mahasyöpä

Hei ! Voimia todella paljon sinulle, meillä on myös vähän sama tilanne, äiti oli tosi väsynyt, eikä syönyt ja mahaan sattui todella paljon ja isäni pakotti äidin sairaalaan ja Lääkärin mukaan kaikki oli ok, no oireet jatkuivat ja isäni puuttui peliin ja käski lääkärien tutkia maha tähystyksellä ja sieltähän kasvaimia sitten löytyikin, äitille todettiin mahasyöpä vasta kuukaus sitten ja hoidot on aloitettu, mutta on kuulemma jo niin levinnyt että lääkäri lupasi kesään asti pitää äitini hengissä.. Olen itse vasta 16 vuotias, ja tuntuu kun koko maailma kaatuisi, joten jonnekkin minun on pakko ajatuksiani jakaa, minua pelottaa olla äitini seurassa koska hän on minulle koko elämäni ja paras ystäväni, satuttaa paljon kun vieläkin sanoo kuinka paljon hän haluaa nähdä lapseni ja olla mummo.. En osaa vastata hänelle.. :'(
Maria_ | 9.11.2012 klo 14:09:10