Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Ystävien kaipuu

Sen olen huomannut minäkin, että on ystäviä, ja oikeita ystäviä. Tai sitten kaikki eivät osaa ja uskalla olla ns. normaalia, sairaudenkohdanneen henkilön seurassa, ja enemmän kallistunkin tämän viimeisen epäilykseni kannalle. ja toki siihen vaikuttaa se omakin suhtautuminen. minä itse sairastuin n.vuosi sitten rintasyöpään, ja olen huomannut saman ilmiön. En ole antanut sairauden hallita eläämäni, se kulkee mukanani, en ole antanut sen muuttaa omaa itseäni, olen sama iloinen ja puhelias itseni, ja olen tosi avoimesti puhunut sairaudestani, mutta silti en ole unohtanut sairauden vakavuutta. Elämän on jatkuttava tänään näillä eväillä mitä on tarjolla, ja silti siitä voi nauttia, se on vain elämää. mutta tosiaan me kaikki reagoimme eritavoin asioihin, ja käsittelemme ne eritavoin. Ystäviä tarvitaan ! Toivotaan että sinä löydät ystäväsi uudestaan.
kuurankukkanen | 6.7.2012 klo 09:46:17
  • Ystävien kaipuu
    Maria*
    5.7.2012 klo 16:38
    • Re: Ystävien kaipuukuurankukkanen
      6.7.2012 klo 09:46