Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Haimasyöpä

Hei!
Itsekin mietin kuinka jaksaa tämän kaiken keskellä tukea omaa äitiäni kun tuntuu että itsekin olen rikki.Alkushokki haimasyövästä kun "selätetty" niin pystyn paremmin toimimaankin.Itse hain ulkopuolista apua joka olikin tarpeeseen!Suosittelen lämpimästi että ottaisit yhteyttä ulkopuoliseen tahoon.Ja olisi varmasti hyvä miehesikin keskustella asiasta..Yhteiset keskustelut ovat tärkeitä ja pelkkä läsnä vierellä olo välillä myös ilman sanoja helpottavat.Toivottavasti sinulla on hyvä ystävä jolle voit purkaa sydäntäsi.
Muistutan myös siitä että on tärkeää hoitaa itseään,pitää rutiineista kiinni ja elää mahdollisimman "normaalisti" eli tavata ihmisiä,käydä esim leffassa jnejne!Oma äitini on masentunut eikä meinaa innostua mistään.Olen yrittänyt innostaa lähtemään konsertteihin,syömään,ulkoilemaan,jne.
Toivon Teillekkin Voimia tämän todella ikävän asian kanssa!T:Kaija
kaija44 | 25.2.2014 klo 20:15:25