Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Äidilläni munasarjasyöpä

Hei, minäkin sairastan lantioon paikallisesti levinnyttä syöpää, se tosin oli lähtöisin kohdunkaulalta. Alussa kaikki näytti hyvin toivottomalta, edes leikkausta ei ensin luvattu. Nyt siitä on kulunut kolme vuotta ja kaikki on ainakin nyt hyvin ja syöpä on poissa.Tulevaisuudesta en voi tietää, mutta jos tarkkoja ollaan ei meille kenellekkään ole huomista luvattu...

Äitisi tilanne kuulostaa paljon toiveekkaammalta kuin minun oli,
koska hän on menossa leikkaukseen. Eli toivoa on ja hoitoja on monia ! Ymmärrän ahdistuksenne, mutta koittakaa rauhoittaa tilanne ja elää hetki kerrallaan. Älkää päästäkö pahoja ajatuksia tulevasta päähänne. Minä olen näiden kolmen vuoden aikana pelkänyt kaikkea mahdollista aivan turhaan. Leikkauksen jälkeen lääkärit tietävät äitisi syövästä enemmän ja osaavat silloin räätälöidä juuri äitisi syöpään oikean hoidon. Lääkärit osaavat silloin antaa vastauksia kysymyksiisi. Jokaisen syöpä on yksilöllinen, joten on turha vertailla.

On lottovoitto sairastaa suomessa, koska Suomessa on syövän hoito aivan huippuluokkaa!

Toivottavasti rauhoitin mieltäsi edes vähän.
riitta47 | 21.10.2013 klo 19:13:12