Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Samaa mieltä, Saniainen!

Kyllä, saniainen puhut asiaa. Lääkärit ja lääke"tiede" eivät näe, että potilas olisi itse aktiivinen parantava tekijä, vaan pelkkä kohde. Siksi lääkärit eivät jaksa olla edes ruokavaliosta kiinnostuneita, vaikka sehän olisi ihan vähintä, mitä voisi odottaa. Ruokavalio on perusta ihan kaikessa, kun elämään tehdään muutoksia.

Lääkäreiden sokeus ja umpimielisyys sapettavat minua.

Käytän muuten myös koivuntuhkaa elimistöni emäksisöimiseen. Tänään olen hörppinyt nokkosmehua, jota tein yhdessä ystäväni kanssa. Puristimme koneella. Hyvänmakuista, parempaa itseasiassa kuin vehnänorasmehu.

Minulla on noin sata konstia käytössä - ja kaikki ihastelevat tarmokkuuttani ja iloisuuttani tänä aikana, kun saan sytostaatteja. Minulla tosiaan on vauhti päällä. Syöpääni liittyy kipuja, jotka nekin ovat alkaneet hellittää. Pystyn jo liikkumaan enemmän ja vaivattomammin.

Ehkä tämä ihana kesänalku täällä Lapissa on auttanut paljon.
Kestävyysurheilija | 2.6.2013 klo 23:03:30