Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Hiusten lähtö

Minäkin sairastuin viime syksynä luusyöpään ja kantasolut kerättiin 19.3 ja siitä noin kahden viikon päästä alkoi hiukset lähteä ja annoin kans ystäväni ajaa samantien kaikki pois niin ei sitä tarvitse katsella ja kärsiä joka päivä ja odottaa koska on kalju.Olin muutenkin tehnyt itselleni asian selväksi että näin teen niin olin jo sinut asian kanssa.Nyt olen tyytyväinen että tein niin.Eli siitä on nyt kuukausi aikaa ja eipä ole hiuksia takaisin tullut juuri yhtään enkä usko että tuleekaan koska vahva lääkitys koko ajan päällä ja olen menossa kantasolujen siirtoon vasta kesä-heinäkuussa vieraalta rekisteri luovuttajalta.En edes odota hiuksia takaisin kun vasta loppu vuodesta ja peruukkia en aio otta.Maailma on kauniita huiveja täys ja kesä tulossa.Voimia sinulle asian kanssa ja tietty voimia ja hyvää kesää kaikille kohtalo tovereille.
Hannele67 | 8.5.2013 klo 11:58:27