Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Isälläni todettiin Burkittin lymfooma

Isälläni todettiin Burkittin lymfooma kuukausi sitten tästä päivästä. Hän on nyt kovin tulehtunut soluhoitojen jälkeen ja makaa nukutuksessa koska on aika levoton muuten ja että hänen tarvii väkisin saada lepoa. Tulehdusarvot ovat tosi korkeat (yli 300) mutta ovat vähän laskeneet. He eivät tiedä mistä tulehdus johtuu koska hän sai antibioottia jo aiemmin. Hän on hengityskoneessakin tällä hetkellä. Mutta silti lääkärit sanovat että ennuste on hyvä. Ne syöpäsolut ja muutkin solut heti reagoivata ekan viikon sytostaatteihin. Ja sellaset suuremmat oireet poistuivat parissa päivässä ja hän voi tosi hyvin. Sitten lauantaina alkoivat nämä tulehdukset. Nyt on kuitenkin valkosolut ja punasolut alkaneet kasvamaan .. että toivoa on. Olen hänet jo monesti haudannut mielessäni ja itkenyt ja huutanut ja ollut toivoton. Mutta sitten sitä toivoa taas tulee.. Hänen tilaa tekee pahemmaksi se että ku noi trombosyytit eli punasolut ollu tosi alhasia niin hän helposti vuotaa suustakin verta. Öhh.. tää on ollut yhtä helvettiä tähän asti. En jaksa ees kirjottaa kaikkea kun oon töissä ja on vähä parempi mieli. Asun muuten Ruotsissa ja olen ollut isäni luona useita päiviä kolmeen otteeseen tämän kuukauden aikana. Meillä olisi Thaimaan matka varattu mieheni kanssa(olemme juuri menneet naimisiin) ensi viikolla. Tarvitsisin sitä todella tällä hetkellä.. tuntuu että palan loppuun aina välillä. Äitini on todella hankala siinä mielessä että hän ei lohduta mua yhtään vaan on paniikissa koko ajan. Teen sen surutyön itse isäni kanssa ja lohdutan vielä äitiänikin ja yritän tehdä töitä täyspäiväisesti (etätöinä suomesta käsin) ja sitten elää vielä omaa elämää mieheni kanssa. Noh, katsotaan. Lääkärit sanoo kuitenkin vielä tässäkin tilassa että "Ennuste on hyvä!" Voimia teille kaikille!
Ängel | 22.12.2011 klo 14:09:30