Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Viikko leikkaukseen

Vielä utelen sen verran,että saitko jonkinlaiset jumppaohjeet tohon venyttelyyn? Mulle ei kukaan kertonut mitään,itse olen yrittänyt hoidella, rasvannut kaulan arpea yms. Syöminen on sellaista taiteilua kun pitää varoa ettei pure tunnottomaan kieleen.mutta ihanaa kun vihdoin voi syödä leipää ja muutakin pureskeltavaa ,kun tuota sosetta ja mössöä veti aikansa.
Joo kyllä mä olin tosi onnellinen tuosta kun ei sädettä tarvittu,sen mitä tarinoita siitä luin...ja toivottavasti jatkuu yhtä onnellisesti.
Kyllä tämä kaikenkaikkiaan on ollut kasvattava kokemus, nyt kun kuuntelee töissä ohimennen noita ihmisten "murheita" niin ei voi kun ihmetellä.. Mutta näinhän se elämä kait menee, jokaisen ongelmat on hänelle itselleen suuria sillä hetkellä, oli se sitten miten pieni tahansa.no ,itse on oppinut kyllä sen, että ihan pienet asiat ei harmita eikä vaivaa ja taas vastaavasti iloitsee ihan ylsinkertaisista asioistakin, arki on ihanaa!
Ja näinhän se on että se positiivinen asenne vie eteenpäin ja auttaa jaksamaan tämänkin kanssa.
Aurinkoisia päiviä sinullekin, nautitaan kaikista pienistä, ihanista asioista.
Lisbe

Lisbe | 4.4.2014 klo 20:09:28