Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: myelooma

Hei Hannele. Minulle tehtiin autologinen kantasolusiirto kaksivuotta sitten.Omat solut kerättiin helmikuussa ja palautettiin huhtikuussa.Kävin Meilahdessa keräyksessä ja palautuksessa,mutta kaikki muu hoito on tapahtunut täällä omassa keskussairaalassa.Olen tänne palstalle aina silloin tällöin päivitellyt kuulumisia ,ja yrittänyt saada muitakin mukaan.Itse en tiennyt sairastuessani koko taudista mitään ja tätä kautta sain yhteyksiä muihin.Joten mielelläni keskustelen kanssasi myös yksityisesti jos haluat.Oletko jo löytänyt myelooma verkoston sivut?Sieltä löydät ajantasalla olevaa oikeaa tietoa sairaudesta ja hoidoista.Minulla hoidot sujuivat paljon ennakko pelkoja paremmin ja tulokset ovat olleet hyvät.Meillä on hyvä hoito jota tutkitaan ja kehitetään koko ajan.Lippu korkealle ja kaunista kevättä.T Riitukka
riitukka | 12.4.2013 klo 17:30:42