Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Mitkä luonnon omat lääkkeet tehoavat?

Hei! Tämä keskustelufoorumi hämmästyttää minua myös. Lääketeollisuus on onnistunut aivopesemään asiakkaansa erittäin hyvin, sillä ketään ei tunnu luonnonlääkintä kiinnostavan. Itse en onnekseni ole syöpää sairastanut mutta kannan velvollisuuden tuntoa jakaa eteenpäin tietoa, joka voisi pelastaa monien elämän. Kaikesta propagandasta huolimatta Kannabiksen on todettu parantavan syöpää erittäin tehokkaasti. Tarkemmin kannabisöljyn, joka on eristetty kannabiksen kukinnosta. THC, eli kannabiksen "päihdyttävä" ainesosa ei ole välttämättä merkittävin ainesosa, vaan kannabinoidit, joiden positiivisista terveysvaikutuksista saadaan jatkuvasti hyviä uutisia. Virallisia tutkimustuloksia kannabiksen syöpää nujertavista ominaisuuksista on vaikea saada, koska lääkeyhtiöt eivät moisia tutkimuksia rahoita, ilmeisistä syistä. Erittäin vakuuttavia tuloksia on kuitenkin saatu ja kiitos internetin, meillä kaikilla on mahdollisuus tiedon ääreen. Tämä aihe on tabu, koska kannabis on suomessa laitonta. Minä katson asiaa niin, että jos minulla tai lähipiiriläni olisi syöpä, niin kiveäkään en jättäisi kääntämättä. Ei kai laki saa olla lääkkeen tiellä? Kannabisöljyllä ei ole sivuvaikutuksia opiaattipohjaisten "lääkkeitten" tavoin, ellei euforiaa, lisääntynyttä ruokahalua ja nukkumista oteta lukuun. Käsittääkseni nämä kaikki auttavat itsessään jo sairauden nujertamisessa. Suhtaudun suurella sydämellä tähän aiheeseen ja toivoisin, että perehdyt asiaan oheisten linkkien avustamana ja antaisit palautteen asiasta. Olen itsekin elävän rainnon kannattaja ja uskon vakaasti, että saamme kaiken tarvitsemamme ruuan ja lääkkeen luonnosta.

Video: Run from the cure

** Ylläpito poistanut linkin **

artikkeleita:

** Ylläpito poistanut linkin **

** Ylläpito poistanut linkin **

Näillä pääsee alkuun! Voimia sinulle! :)
cure_1 | 16.5.2013 klo 08:45:20