Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Selinan kuulumisia!

Hei vaan kaikki myeloomalaiset! Täällä vielä tallataan. Joskus olen kurkistanut (ihan joskus) mitä tänne sivustolle kuuluu. Silloin alussa tuntui, että ahdistan teitä kaikkia kirjoittelemaan sairauksistanne. No nyt on kulunut jo pitkä aika ja ehkä jotain kiinnostaakin mitä kuuluu??
Tosiaan kesällä 2008 tehtiin allogeeninen siirre rekisteriluovuttajalta ja aika meni suht mukavasti tuonne kesän alkuun 2010. Sitten luukivut palasivat. Helmikuussa 2010 avanne myös suljettiin ja siltä osin elämä on ollutkin ihan mukavaa. No ne kivut paljasti, että myelooma on taas alkanut jyllätä. Siirryttiin Revlimid lääkkeeseen. Sitä söin jonkin aikaa kunnes Meikusta tuli tieto, että luovuttaja antaa jotain tappajasoluja, kukistamaan myelooman. Kaksi annosta kävin hakemassa mutta ei se jaksanut pistää aisoihin tätä minun syöpää, joten siitä luovuttiin. Neljä annosta jäi vielä jäljelle. Revlimidiiin takaisin. Nyt sitten senkin teho loppui. Aloitin maanantaina Velcade-hoidon. Kaksi kertaa on jo takana. Väsyttää, muita oireita ei vielä ole ilmaantunut ja toivon ettei tulekaan.
Elämä on soljunut omaa rataansa eteenpäin. Missään MeriKarinan jutuissa en ole käynyt ja joihinkin tämänpalstan kautta tulleisiin ystäviin pidän yhteyttä tiiviistikin.
Helppoa tämä ei ole ja todella suurta huumoria vaati tuo, kun se allogeeninen siirre epäonnistui. Olisin niin mielelläni ollut parantuneiden joukossa. Tällä hetkellä en tarvitse rollaattoria, mutta tuttu sekin vehje jo on.
No tässä tämmönen läjäys tätä minun elämääni. Jos jaksatte vastatkaa, olis kiva lukea, mitä kenellekin kuuluu ja uudetkin myeloomalaiset löytäisivät tämän keskustelupalstan. Heitäkin nimittäin aina silloin tällöin ilmaantuu.
Iloisin syysterveisin Selina
Selina | 28.10.2011 klo 15:35:40