Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Pakurikääpä

Mihin perustuu tuo, että syöpäpotilas ei saa sytostaattihoidon aikana syödä mitään muuta kuin "perusruokaa"? Ja mitä se perusruoka sitten on? Saako kuitenkin mättää mielinmäärin roskaruokaa?

Minä saan marjakuusesta valmistettua sytostaattia tiputettuna suoraan suoneen joka kolmas viikko. Minä käytän kaikkia mahdollisia luonnon ravintoaineita, kuten pakuria, koivuntuhkauutetta, vehnänorasmehua, havupuu-uutetta (nam!!!), lakka- eli reishi-sientä, ituja, versoja, hedelmiä, marjoja (etenkin mustikoita), juureksia, kalanmaksaöljyä, kalaa, valkosipulia, raakasuklaata ja muita superfoodeja (kuten goji- ja inkamarjoja)...

Pian poimin pihalta ja muualta luonnosta villiyrttejä, joita olen harrastanut aina.

Olen voinut sytostaatin aikana hyvin. Tähän asti. Olen saanut vasta kerran ainetta. Menen maanantaina toiseen tiputukseen. En ole voinut pahoin, mutta hiukset alkoivat lähteä eilen. Vielä se ei näy peilikuvassa.

Kestävyysurheilija | 14.5.2013 klo 15:42:47