Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Onko jo kokemuksia virushoidosta?

Tuossa alempana onkin jotain juttua Docrateksen onkologisista virushoidoista, mutta aika vähän.
Kuulisin mielelläni hoidoissa käyneiden kokemuksia, eli onko niistä saatu apua ja millaista, vai ei.
Mulla on hoidettu 5 vuotta sitten leikatun suolistosyövän myöhemmin lähettämiä etäpesäkkeitä maksasta leikkauksella ja sytoilla vaihtelevin tuloksin.
Aina uusi lääke auttaa jonkin aikaa ja pesäkkeet pienenevät, mutta lääkkeiden tehot jotenkin häipyvät ajan kanssa ja pesäkkeet jatkavat kasvuaan. Ja muutenkin sytot ovat niin inhottavia sivuvaikutuksineen, ettei niitä ihan huvikseen ottaisi.
Luultavasti virushoito sopisi minulle, koska näyttää siltä etä kaikki sytot on minulla nyt kokeiltu tähän vaivaan ja pitäisi keksiä jotain uutta, ettei tarviis odotella pelkkää oireen mukaista hoitoa ja saattohoitoa.
Virushoito on vain niin älyttömän kallista kohdallani tässä taloudellisessa tilanteessa ja en ole vielä puhunut lääkärini kanssa mahdollisuudesta johonkin maksusitoumuksiin yms.
Harmi että tuollainen hyvää julkisuutta, palkintoja ja mainetta saanut hoitomuoto ei kuulu automaattisesti hoito-ohjelmaan, jos ei muuta enää ole tarjolla. Liikeyrityshän se Docrates on, eli ymmärrän hoidon kalleuden siellä.
Tapzu. | 16.5.2011 klo 15:16:19