Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

kontrollista toiseen

Huomenna on kontrolli, 4kerta. Hoito loppui tammikuun alussa. Itse syöpä saatiin kokonaan pois yli vuosi sitten leikkauksessa. Sitten 2. kontrollikerralla löyty3 n.3mm varjostumaa keuhkoista. Onkologi sitten viimeksi sanoi, että ne on olleet jo ennen sitä leikkausta olleessa kauvassa ja eivät ole muuttuneet vuodessa mihinkään oikeestaan. Kuntoni on muuten terve, hyvä mutta nyt painaa nuo varjostumat. Pelottaa että n eonkin keuhko metaaseja, vaikka lääkäri sanoi, että ne eivät niitä ehkä olisi. Vaan esim tulehduksen jättämiä jälkiä. Sytohoitoon ne eivät reagoineet mitenkään. nyt pelottaa, jos onkin keuhkot täynnä pesäkkeitä. Rukoilen ettei olisi. Kuntoni on parantunut kokoajan , en ole laihtunut, yskää hiukan on, ollut jo vuosia. En ole koskaan tupakoinut. Sellaista. Uskon kuitenkin että Luojani pitää minusta huolen, aina.
Vain minä | 29.4.2014 klo 15:34:31
  • kontrollista toiseenVain minä
    29.4.2014 klo 15:34