Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: KLL ja KML -potilaille avattu oma keskusteluryhmä

Olen 53-vuotias ja olen vuonna 2009 saanut KLL tutkimuksissa positiivisen ja olen edelleenkin seurannassa puolen vuoden välein. Nyt kuitenkin leukosyyttiarvot on nuosseet tasolle 137 ja alkaa pikkuhiljaa jännittämään että missä vaiheessa alkaa hoidot. Väsyttää myös vähän normaalia enemmän ja aamuisinkin tuntuu väsyneeltä. Tosin olen laittanut sen työn piikkiin.
Luin näitä muita kirjoituksia täällä, joissa hoitoja on jo monenlaisia lähinnä muissa syövissä, niin tuntuu vähän kummalliselta tää oma tilanne. Tosin tietysti hyvä tilanne itsellä vielä tässä vaiheessa.
KLL potilaat kertokaa omista kokemuksista ja mielialoista. Olen huomannut että aika ajoin alkaa miettimään asioita niin syvällisesti, että tuntuu siltä että masentuuko tässä vielä, vaikka siihen normaalisti en mitenkään ole taipuvainen.
Kesäiset terveiset ja voimia kaikille
aave59 | 4.6.2013 klo 11:32:33