Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Nexavar

Hei,olen uusi täällä keskustelupalstalla,tammikuussa sain tietää että minulla on maksasyöpä ja että yli puolet maksasta mennyt.ja ainut vaihtoehto on nexavar hoito=( Sitä kuulema kokeillaan ja jos se auttaa niin tulevaisuudessa on pieni mahd leikata,mutta pieni,ja jos ei auta sitten lääkitys lopetetaan ja odotellaan loppua.Lääkitys mennyt nyt 4tbl päivässä ja sivuoireina tullut päähän ym kehoa ns vesirakkuloita etenkin jalkapohjiin,ainut millä kaikki tämän kaiken jollakin tapaa kestää on tieto siitä että lääkärit ovat toivekkaita kun arvot ovat laskuun päin ja sitten on tuo suloinen pieni poikani..Tilanne on minulle niin uusi että vieläkin itken itseni uneen kun en tajua että miksi näin.toivon sinullekkin voimia kestää ja että lääkitys tehoaa...Minullakaan ei ole muuta mahdollisuutta kuin luottaa ja toivoa että lääke auttaa.sinulle ja perheellesi paljon voimia..
Itkevä Enkeli | 30.3.2012 klo 21:47:38