Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Hei vaan

Olen uusi tällä palstalla,sain vasta vuoden alussa tietää,sairastavani maksasyöpää johon ei ole muuta hoitoa kuin nexavar ja jos se ei pienennä/pysäytä kasvua sillä puolet maksasta jo syövän vallassa lääkitys lopetetaan ja odotellaan lopullista loppua,tieto tuli minulle todella shokkina sillä minua hoidettiin yli puoli vuotta sappipotilaana=(( lääkitys aloitettiin heti kun saatiin koepaloista tulokset,ja ironisesti voin sanoa kun puhutaan sivuvaikutuksista niin niitähän tulee ja paljon..Nytkin itken tuntuu että olen loppujen lopuksi yksin ja kaikki asiat on sekaisin..Olisiko täälä joku niin ihana ihminen että voisi laittaa minulle tekstiä siitä miten itse olette selvinnet tiedoista ja miten ihmeessä lähestyä,mahdollisella tiedolla siitä että kuolo korjaa pian,miten lähestyä aivomiestä,kun ei suostu millään edes kuuntelemaan kyseistä mahdollisuutta,olisin todella kiitollinen vastauksista...
Itkevä Enkeli | 30.3.2012 klo 22:04:33
  • Hei vaanItkevä Enkeli
    30.3.2012 klo 22:04