Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Voi tätä elämää

Hei, kunpa voisin tulla ja halata sinua! Nuo kaikki samat olen käynyt läpi...Kun surin lapsilleni että kuolen pian, sanoi vanhin tyttöni ettet voi tietää vaikka hän kuolisi ennen minua, jäisi vaikka auton alle tai jotain. Me emme voi tietää päiviemme määrää, sen tietää yksin Jumala. Älä menetä toivoa ja yritä olla lapsillesi Äiti nyt kun kerran olet, samalla annamme korvaamattomia malleja lapsillemme kuinka elämässä ei anneta periksi kun se meitä kovasti kohtelee. Minä leivoin korvapuusteja pakkasen täyteen että perheeni saa äidin tekemiä korvapuusteja sitten kun minua ei enää ole. No ne korvapuustit on jo syöty aikoja sitten ja nyt leivon tyttäreni lakkiaisiin, vaikka en olisi sitä päivää näkeväni. Samalla jo pelkään etten näe poikani lakkiaispäivää, mikä on kahden vuoden päästä. Eli ei niistä peloista kokonaan koskaan pääse eroon, mutta ne oppii laittaan sivuun hetkittäin että voi nauttia tästä elämästä mitä on.


Ota yhteyttä hoitopaikkasi kautta psykiatriseen hoitajaan siltä saat keskustelu apua. Myös kotipaikkasi seurakunnalla on diakoneja joilta saa keskustelu apua.Ja laita joka päivä kädet ristiin ja pyydä apua ylhäältä ja usko että apu tulee!!!

Ajattelen sinua päivittäin, kunpa jaksaisit nauttia lapsistasi ja kesän tulosta. Minä joskus hengitän raitista ilmaa syvään ja ajattelen että hengitän terveyttä sisään ja sairautta ulos...

Etä halaus täältä sinulle!!!
riitta47 | 15.5.2012 klo 15:37:13