Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Kuka vois lohduttaa,kun tuntuu ettei ketään missään ole??

Rakas Ystävä...vain itkemällä,suremalla,ja antamalla surulle aikaa.Itse olen joutunut kokemaan suuren surun ja en osannut muuta kuin itkeä,itkeä ja surra.Mutta kun aikaa menee,kuluu niin kyllä se helpottaa.Varmasti.Mutta älä kiirehdi,anna surullesi vain aikaa.Minulla pahimpaan suruaikaan,suremiseen kului aikaa n 2 vuotta,ei sen jälkeenkään ollut helppoa mutta helpompaa.Mutta nyt vajaan viiden vuoden jälkeen suru on muuttanut muotoaan.Ikävä iskee ja itkukin mutta suru on jo toisenlaista.Älä kuuntele muita siitä kuinka kauan suru "saa kestää,saa surra",jokaisella se vie oman aikansa.Jos haluat kirjoitella ja purkaa tuskaasi niin kirjoita yksityisviestiä minulle.Voisin jakaa tuskaasi koska olen joutunut kokemaan suurta tuskaa syövän perkeleen kans,kun rakas läheinen sitä sairasti lyhyen aikaa.Osaan aavistaa mitä tunnet nyt,vaikka jokaisella omanlaisensa suru,mutta surua ja ikävää kuitenkin.Voimahalaukset sinulle.
Tassu | 17.4.2012 klo 08:59:27