Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Tarceva lääkitys

Onko kenelläkään kokemusta Tarceva lääkkeestä.Olen käyttänyt sitä nyt kaksi ja puoli kuukautta. Välillä oli 2 viikon paussi kun sain selkäkipuun sädehoitoa. Sairastan keuhkosyöpää, joka tuli vaikka en tupakoinutkaan ja joka oli jo levinnyt luustoon ennenkuin tuli oikea diaknoosi. Minulle Tarceva on aiheuttanut kasvoille ja käsivarsiin näppylöitä, maha on kuralla ja ruokahalu puuttuu. Jalkani tuli kipeäksi lääkkeen syönnin alettua. Olen joutunut syömään paljon kipulääkkeitä jotta saisi edes vähän nukuttua kivulta, mutta eipä tahdo auttaa.
Lääkäriin menen huomenna, peloittaa että onko lääkkeestä ollut mitään hyötyä. Toivottavasti edes jotain hyötyä, sillä mieli on maasssa kun muutakaan ei voi tehdä. Olisi mukava tietää onko joku muukin käyttänyt Tarcevaa ja onko siitä ollut sivuvaikutuksia ja onko jotain hyötyä


Kertin
Kertin | 20.3.2014 klo 15:19:18