Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Munuaiskarsinooman ennuste?

hei ja hyvää itsenäisyyspäivää sinulle. itse olen uusiutuneen munuaissyövän kanssa elävä mies 62v etäpesäkkeitä on tällä hetkellä 8, 5 niistä on maksassa.
keuhkot ovat puhtaat ja votrientilla mennään etenpäin hyvin pienillä sivuvaikutuksilla. nyt kun luin sinun juttusi alkoi minua hiuka nhuolestuttamaan se että mnun pääni on kuvaamattta ja olen sentään 2v syönyt lääkkeitä , lääkäri
ei missään vaiheessa ol e maininnut että se voi myös aivoihin levitä ,aina on ollut puhetta luustosta se minulla on vielä onneksi puhdas.koita jaksaa, koska jos mietit myrkkylä sisälläsi nne pahentavat myös mielesi ja se ei ole
hyvä asia kennelekään jos mahdollista ei kuolonsekaisia ajatuksiavaan nokka pystyyn sillä aikaa meillä on ja hoitoja hyvää joulunodotusta sinulle ja läheisillesi t,jusa59 nyt jo 62
jusa59 | 6.12.2012 klo 16:37:32