Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Luustoon ja keuhkoihin levinnyt vanha rintasyöpä

Hyvä Ailuska! Ei heitetä kirvestä kaivoon! Kivut tahtoo tappaa taistelutahdon, mutta jospa niihin löytyisi helpotusta sinullekin. Minulla ensimmäisen kipusädetyksen ansiosta taivas aukeni: neljään kuukauteen en ole ottanut yhtäkään pilleriä. Siihen mennessä mikään ei tehonnut, mutta oksetti kyllä!
Nyt menen maanantaina selkärangan sädetykseen, mietityttää.

Luin jostakin, että luustokipua on hoidettu suuriannoksisella c-vitamiinilla. En tarkoita että pitäisi itse mennä ihmekokeiluihin, mutta toisaalta harmittaa, ettei mitään vaihtoehtoista ole tarjolla tämmöiselle palliatiivisessa hoidossa olevalle.

Elämme jatkuvassa epävarmuudessa. Sanonnat ovat kliseitä silloin kun itsellä on hätä. Minun on helppo puhua nyt kun ei ole niitä tappavia kipuja, mutta joku on sanonut, että kuolemme vain yhtenä päivänä. Tämä auttoi minua: lakkasin kuolemasta joka päivä.

Haluaisin sinua lohduttaa, antaa mielenrauhaa, poistaa kipusi. Joka pauksesssa tässä tulee sadan kilon säkki voimaa!
Sikke | 3.11.2012 klo 14:12:29