Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Kiisken elämää, virushoitoa maailmalta etsien

Hei,
olen 43v nainen. Sairastan luustoon ja imusolmukkeisiin levinnyttä rintäsyöpää. Tämä levinnyt tapaus havaittiin v. 2005 syksyllä. Rintaan tehtiin osapoisto, toiselle puolelle tehtiin vastaava jo 7 v aikaisemmin. Olin 6 kk saikulla, vaikka vointini olikin ihan ok.

Sattumien summana kieltäydyin sytostaateista ja minulle aloitettiin luustolääke ja tamofen. Tauti levisi keuhkoihin. Siispä suostuin tällöin sytoihin ja niitä annettiin jatketusti n 10 kk ajan kesäkuulle 2007 asti. Keuhkoista metarit hävisivät. Kävin hoitojen ajan töissä ja hoitojen loputtua ajelin polkupyörällä ympäri maakuntaa:)

Lopetin jossain vaiheessa Tamofenin, en suostunut muihinkaan hormonihoitoihin, vaikka tauti on hormonipositiivinen. Hoidan itseäni monenmoisilla vaihtoehtohoidoilla ja mm reikienergialla, jota annan itselleni.

En suosittele tätä muille, mutta haluan kuulla muiden ajatuksia, mitä tapani elää omaa sairauttani teissä herättää.

Lääkärit ehdottelevat toistaiseksi turhaan sytoja ja hormoneja, nyt olen alkanut miettiä sädehoitoa vastikään kipeytyneeseen lonkkaani ja imusolmukkeisiin kaulassa

Toinen asia mikä mietityttää on se, miten kauan viitsin käydä töissä? Toisaalta työssä tapaa kivoja ihmisiä, toisaalta, saisihan ajan muutenkin kulumaan, toimeentulo tietenkin asuntovellisena hieman huolestuttaa.

Kuulin onkologisesta virushoidosta ja yritin päästä kokeelliseen hoitoon potilaaksi, mutta en päässyt, kun en ole käynyt kaikkia normaalihoitoja vielä läpi. Se ei riitä, että itse lopettaa hoidot, pitäisi olla toivoton tapaus.

Otsikko on siis kohdaltani hieman virheellinen, pitäisi olla elämää ylläpitävää lääkitystä (perinteistä) välttelevät:)

Nyt etsin vaihtoehtoa päästä ulkomaille virushoitoon. Onko kellään kokemuksia moisesta?
vastarannalta | 8.9.2008 klo 16:45:01