Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

again: on nyt tullut uusi möykky. Hoidettu ensimmäinen 10 v sitten

Olen ihan hermona tämän uuden löydöksen takia.Kiitos tämän keskustelu palstan pystyn pitämään paniikkini aisiossa. joten kuten. On hyvin vaikeita muistoja ensimmäisestä kerrasta ja silla oli seurauksena valtavat elämänlaadun muutokset. Oli kuin elämäni ja urani loppuivat kuin seinään päin. Täällä Suomessa hyvin vähän perhe tukea, ja vanhat ystävät täällä asuvat suht. kaukana--Tiedän että meita on monta, voisiko joku vastata uusiintumiseen liittyvistä kokemuksistaan? Rintasyövästä on kysymys.--Olen täällä yksin kotona, en kenellekään voi nyt liioin soittaa, koko aika tuntuu painajaiselta.--Eräs nim.kiiwi oli kysellt puh. yhteyttä. Silloin oli toinen nimimerkki:jotaas. En tiedä kuiinka puhelinyhteyksiä järjestetään.Olen kyllä kiinnostunut mikäli jollakulla samantapaisesta kokemuksia.--Erittäin haluaisin tietoa mitkä hoidot olivat tai ovat käytössä.Tiedän että joka tapaus on yksilöllinen, mutta kuitenkin voi vähan arvailla mita tulee olevan.-Kiitollinen kaikesta palautteesta. jotaas,again
again | 8.6.2009 klo 16:12:38