Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Sappitiesyöpä, onko muita?

ikävää, että olet sairastunut!
Minulla ei ole sama syöpä kuin sinulla, mutta samoja sytostaatteja on käytetty. Ei niitäkään yht´aikaa vaan eri ydistelminä.
Minulta leikattiin haimasyöpä v.2007 joulukuussa (ei levinnyt), ajuvanttihoitona gemsitaniintiputukset puoli vuotta. Sitten olin 7kk ns. puhtailla papereilla, kunnes markkerit nousivat, jonka jälkeen onkin sitten ollut sytoja ihan kokoajan. Gemsitab.+ Tarceva, oksaliplatina+xeloda, pelkästään taas gemsitabiini ja nyt vielä aloitettiin irinotekaanihoito.
Hoitojen aikana olen osittain ollut sairaslomalla, mutta esim. oksalopaltinan+xelodan kanssa olin töissä. Eli minulle ei kovin rajuja sivuoireita ilmaantunut. Vasta viime syksynä alkoi tuntumaan, että nyt ei enää töissä jaksa. Jos haluat kysyä jotain hoidoista, niin kirjoittele.
Voimia ja jaksamista sekä paljon tsemppiä hoitohin ja muutenkin, kyllä hoidot purevat!
Hyvää pääsiäistä sinulle ja kaikille muillekin lukijoille

Rile | 16.4.2011 klo 17:55:43