Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Kuka vois lohduttaa,kun tuntuu ettei ketään missään ole??

Olen niin samaa mieltä kanssasi. Ei ole mahdollista kertoa miltä tuntuu.
Mieliala ja tunteet heittelee ylös ja alas ja vieläkin alemmas.
Onneksi (?) olen vielä sen verran hyvässä kunnossa, että käyn päivittäin töissä mikä saa ajatukset irti todellisuudesta.
Se helpottaa kummasti.
Ajoittain toki tulee mustia hetkiä ja tekisi mieli heittää hanskat tiskiin, ottaa kaikki myrkyt (useampia eri erittäin pahoja haittoja aiheuttavia lääkeitä) kerralla ja toivoa että tämä päättyy siihen.
Olen niin kyllästynyt näihin "hoitoihin" "jaksa nyt näitä kammottavia sivuoireita kiltisti, niin saatat elää muutaman kuuakauden pidempään"
Haluanko sitä?
Siis elää kituliaasti pidempään, vai edes suht koht selväpäisenä lyhyempään.
Tosin, varmasti sekin aika koittaa kun olo on kammottava, otti lääkkeitä tai ei. Tulevista kivuista saan silloin tällöin pientä esimakua.
Olen jo asennoitunut siihen, että kaikki päättyy tulevan vuoden aikana. Ajoittain se ei enää tunnu edes pahalta vaan helpottavalta.
Toisinaan taas miettii, kuinka paljon jää tekemättä ja kokematta -silloin se itku lorahtaa hallitsemattomana.
Ini | 18.5.2012 klo 16:38:44