Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Aivokasvain kolmas kerta

Jälleen tuli se päivä jota olin pelännyt.Sairastuin 2004 kasvain uusitui 2008 ja oireiden perusteella jälleen kerran , kolmannen kerran.Huomenna
kuvataan ja perjantaina kerrotaan vastaukset.Tänään pitäisi hakea rollattori tai pyörätuoli . Minulle joka on ollut himoliikkuja.
Nyt kävelen sisällä ja muu perhe pelkää että kompastun maton reunaan.
Perjantaina hyvin todennäköisesti minulle tullaan ehdottamaan uutta lääkettä jota on alettu kokeilemaan aivokasvaimiin.Olen alustavasti lupautunut jossain vaiheessa mahdollisen uusiutumisen varalta.Ei siitä minulle varmaankaan hyötyä ole mutta toivotaan että jollekkin tulevaisuudessa.
Olen paljon miettinyt tätä sairautta ja sen vaiheita.Ja sitä mitä lääkärit on sanoneet.Olen paljon miettinyt omaa elämäääni ja mitä olisi pitänyt tehdä toisin.Siitä olen tyytyväinen että minulla on ollut lääkäri joka on hoito ratkaisullaan saanut näinkin paljon aikaa minulle ja perheelle.
Sarppa 41 | 15.12.2009 klo 11:00:12