Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Myoleema ja lääkitys

Heipä hei olen 46-vuotias myelooma potilas ja saanut kantasolu siirron vuosi sitten Meilahdessa rekisteri luovuttajalta.Tiedän sen että kantasolu siirtoa ei tehdä ennenkun kaikki arvot ovat kohdallaan ja täytyy olla sillai perus terve eikä mitään tulehduksia jne jne koska se on rankka kokemus eikä kaikki siitä sen takia selviä jollei ole muuten todella hyväs iskus.Mulla ja lähes kaikilla myelooma potilailla on ollut jossain vaihees Revlimid hoitona.Se on hyvä lääke ja vahva sellainen.Jokainen tietty reagoi erilailla mut esim mulla ekat pari jaksoa niin en päässyt kuuria loppuun kun jouduin kuumeilun vuoksi sairaalaan mut se on normi reaktio toisille.Aloin kestämään sitä kyllä ajan kans ja se hoiti minut siihen kuntoon että pääsin sit viimein Meilahteen ja sain siirteen.Tällä hetkellä elämä todella hyväs mallis joten haluan sanoa että älkää missään vaiheessa luovuttako ja luottakaa lääkäreihin ja päättäkää että joku päivä vielä kaikki on ok niin hyvin menee.Rankkaa on tiedän mutta lopussa kiitos seisoo.Ja se lääke voi tuoda kroppaan kaiken laista kuhinaa ja nipistelyjä mut kun niistä puhuu lääkäril niin niissä on varaa aina hiukan hellittää jos näyttää siltä et lääkettä hiukan liikaa mitä kroppa kestää.Toivon että tästä oli hiukan apua.Jaksamista teille.
Hannele67 | 8.10.2014 klo 06:58:06