Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Kuka vois lohduttaa,kun tuntuu ettei ketään missään ole??

Yli vuoden itkenyt olen joka päivä ja mielessäni pyörii asioita kuin miksi ja taas miksi juuri minä. En ole siihen saanut vastausta ja todennäköisesti koskaan tulen sitä edes saamaan. Mutta sen tiedän niin kuin oletan että sinäkin tiedät. Me emme pysty eikä voida kertoa sanallisesti miltä meiltä tuntuu ja mitä meidän ajatuksissa kulkee. Voimme yrittää mutta kun on niin paljon tunteita siinä mukana mitkä ei pysty sanallisesti selittää. On kaikenlaisia tukiryhmiä ja tukihenkilöitä mitkä lääkärit suosittelevat jos raskaalta tuntuu. No voin vaan kertoa sen että joka päivä on raskas ja tulee olemaan raskas. Se on kun joka kuukausi lääkärin kanssa keskustelee ja lääkäri kysyy samat kysymykset kuin ennenkin. Ja ei voi kertoa miksi ja miten. Pelkästään sen että eivät voi muuta kun lääkkeillä antaa toivonmukaan lisää elin aikaa. Minullakin välillä on päiviä kun tuntuu paremmalta vaikka tulee kropasta muistutus kipuna todellisuus. Olen nämä pienet hetket sekunnit tai minutit tai pitemmät ajat hymyillyt ja niistä repinyt irti sen hetkellisen ilon minkä saan. Me toivomme joka päivä sitä yhtä ja ainoaa asiaa. Ja se on se ainoa asia mitä me haluamme tai toivomme tapahtuvan ja onneksi se toivo ei voida meiltä viedä pois. Halusin tämän kirjoittaa kun luin sinun kirjoituksesi voi olla että joidenkin mielestä minun kirjoitus on kauhea. No olkoon silloin niin, mutta sen voin kertoa sinä et ole ainoa kenellä on raskasta. Ja nyt tiedän ainaskin että en ole yksin täällä ylläpitävällä lääkityksellä. Elämme yhdessä kovassa toivossa paremmasta tulevaisuudesta.........
surullinen11 | 27.4.2012 klo 13:37:49