Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Luustoon ja keuhkoihin levinnyt vanha rintasyöpä

Minulla on tauti levinnyt myös luustoon ja keuhkoihin, tosin minulla on munasarjasyöpä ja takana jo 15 vuotta sairastamista. Reilu vuosi sitten todettiin että tautia on luustossakin ja tänä keväänä siihen aloitettiin Xgeva pistoshoito.
Keuhkoista löytyi äskettäin etäpesäke, nesteen kertymistä oli tosin ollut jo aikaisemmin. Pesäke poistettiin keuhkoputken tähystyksessä ja luultavasti perään tulee nyt sädetys. Miten sinulle on säteet annettu, minulle puhuttiin paikallisesta sädetyksestä suoraan sinne keuhkoputkeen, eli sama inhottavuus toistuu kuin tähystyksessäkin. Vielä en tiedä kun tähystys tehtiin viime viikolla eikä patologin lausuntoa ole vielä tullut, lähete onkologille on kuitenkin laitettu menemään.
Lisäksi tähän perustautiin saan Xeloda-sytostaattia, joka on pillerimuotoinen lääkitys.

Kurja tämä tilanne on kun tauti leviää hoidosta huolimatta, toivottavasti sinulla saadaan vielä kuriin.
toiveikas | 4.8.2012 klo 21:00:47