Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Sutent

Olen käyttänyt Sutentia yli kaksi ja puoli vuotta. Minulla on munuaissyöpä, etäispesäkkeitä luustossa eli reidessä( leikattu) ja keuhkoissa ja haimassa. Alkuunsa sivuvaikutukset olivat oikein ´vahvoja; kädet hurjilla rakkuloilla, samoin suussa ja jalkapohjissa. Meinattiin eka kuurin jälkeen lopettaa Sutent, mutta en oikein suostunut siihen, halusin kokeilla. Nyt minun sivuoireeni ovat melko lievät. Jalkapohjat tulevat joka kuurilla kipeiksi, mutta sen kestän. Syön kolme viikkoa 37,5mg ja 25mg viimeisen viikon. Verenpaine minulla nousee, joten syön verenpainelääkkeen. Myös kilpirauhasen vajaatoiminta on tullut eli syön jatkuvasti lääkettä. Minulla Sutent on antanut muuten hyvän vasteen. Tunnen olevani hyvässä kunnossa. Tietysti elelen päivän kerrallaan. Aluksi minulle käytettiin kolme kuukautta Interferonia, mutta siitä ei todettu mitään apua.
Olisi mielenkiintoista kuulla tuosta RAD001.stä!
Itse koen tuon Sutentin merkittävänä, mutta sekään ei taida kaikille onnistua.
Mitä voidetta tai ainetta te kytätte jalkapohjien hoitoon?
Mitä muita kokemuksia on?
tilkku | 7.9.2009 klo 19:56:00