Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: Tatuointi uusiorintaan

Uusi rinta tehtiin selästä ld-kielekkeellä ja lisäksi tuli pieni silikoni.Samalla toista rintaa pienennettiin ja kohotettii-Olin sairaalassa viisi vuorokautta.Leikkaus oli pitkä.Minut vietiin ensimmäisenä aamulla leikkaussaliin ja illalla 17.30 tuotiin osastolle.Oli nolemmin puolin Dreenit ja lisäksi pissakatetri.Olin leikkauksen jälkeisen päivän kipeä ja nousi kuumetta.Sain leikkauksen aikana antibioottia suoneen ja sitten suunkautta.Kun oettiin katetri pois ja toinen dreeni niin lähdin liikkeelle.Vaikka leikkaus oli rankempi kun olin kuvitellut niin olen tyytyväinen,että se tehtiin.No toipumisesta kotona.Selän haavaantuli nestettä ja sitä puntoitiin 13 kertaa.Lisäksi jouduin syömään antibioottikuurin kun oli haavassa pari kohtaa jotka eivät umpeutuneet.Leikkaus tehtiin syyskuussa 2008.Olin jonossa vähän yli vuoden.Yksirintaisena olin yli kolme vuotta.Olin istuttamassa kukkasipuleita kun sairaalasta soitettii,että tulenko sairaalaan huomenna,että ylihuomenna leikataan,Sai siis peruutuspaikan.Maaliskuussa tulee viisi vuotta diagoosita.
karlip11 | 8.11.2009 klo 14:15:22