Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Apua hikoiluun


Moikka vaan kaikille

Siirsin tämän tänne tuolta naisten puolelta jos täälä vaika joku olisi samassa tilanteessa.

Olen nyt syönyt Tamofeeniä 2 vuotta ja hikoilu on ollut todella runsasta. Olen kärsinyt siitä etenkin töissä kovasti. Hävettää kun naamasta tippuu hiki ja asiakaat kattoo pitkään. Minkäs teet. Kotona se ei kyllä ole haitannut vaikka onkin uinut hiestä.

Minulla on ollut 1.5 vuotta käytössä Efexsor (tai vaihto lääke) ja se ei ole kyllä paljoa auttanut hikoiluun. Yö unet sillä on vähän rauhottunut.

Nyt sitten vaihdettiin lääke Cipralexiin.Otan 5mg tapletin aamulla ja saan nostaa sitä annostusta jos tarvii. Olen syönyt sitä viikon ja hikoilu on varmaankin vähän rauhottunut. Mutta en nuolase vielä. Yö unet on olleet vähän rauhattomat
mutta toisaalta olen kyllä kovasti sairastanutkin kaiken maailmai funssia niin kyllä sekin voi vaikuttaa unen laatuun.

Nyt kyllä toiveekkana odotan jatkoa mitä tapahtuu.
Toivon isolla T että hikoilu rauhottuisi.
Lupasin Lääkärille 10 pistettä ja papukaija merkin jos tilanne helpottaa. On oikeasti miettinyt mistä saada apua minulle.

Terveisin Kutri
kutri | 12.3.2010 klo 10:33:44