Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: mummottaa

Hei Ninniliini!
Mä olen 54 vuotias rintasyöpä kroonikko. Onnellisessa asemassa, mulla ei ole nyt mitattavaa syöpää. Käyn kolmen viikon välein herceptin tipassa, ehkä loppuikäni. Sytoja ei siis nyt ole ja leikkauskin pystyttiin tekemään helmikuun lopulla.
Mulla on koko ajan kipuja. Aina kun väsyn, särkee jalkoja, nilkkoja, mitä kummallisempiä paikkoja. Olkavarret on niin kipeet, etten pysty kunnolla nukkumaan...nytkin hereillä. Saan kuitenkin kivut hanskaan kovilla kipulääkkeillä. Mä olen aatellut, että kait tää on nyt mun elämää. Hyväksysin tän, kun saisin pelon pois. Aina joskus se piru kuiskaa olkapäältä, että syöpä se on....... Mä en kovasti koitakkaan kuntoilla, tössötän pihassa kukkieni kanssa, koitan häärätä kotihommia, minkä jaksan.
Eli voimia sinulle, mulle kivut tuli varmaan jäädäkseen. Näiden kanssa pärjää, kun sytotkin selvitti.
Aurinkiosta kesää.
Minna
Minnalla | 3.6.2014 klo 01:40:45
  • mummottaa
    Ninniliini
    18.4.2014 klo 08:02
    • Re: mummottaaMinnalla
      3.6.2014 klo 01:40