Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Elämä jatkuu...

Hei.
Hetken mietin uskallanko kirjoittaa tämän otsikon alle...eilen tuli kaksi kuukautta kun sain diagnoosin syövästä, parin päivän päästä tulee kuukausi kun minut leikattiin, huomenna olen lähdössä taas töihin.
Sain hyvät tulokset, kaikki on saatu leikkaamalla kuriin eikä tähän tietoon tarttis muuta hoitoa, kontrolli kolmen kuukauden päästä.
Olen toki äärettömän onnellinen asiasta, mutta silti joku kumma tunne kalvaa...onko kaikki todellakin hyvin, entä jos...
Onko kaikki todella saatu pois...no, näitä kait tämän taudin kanssa saa miettiä lopun elämää ja jännittää tulevia kontrolleja.olen kuitenkin niin alkutaipaleella vasta, että tietysti sitä pelkää taudin uusimista, kun niitäkin tapauksia on niin ikävän paljon.
No yritän kuitenkin olla varovaisen onnellinen ja nauttia tässä ja nyt, tästä hetkestä, eihän kukaan tiedä elämästä, mitä se millonkin heittää eteemme.
Voimia ha jaksamista kaikille kanssatovereille.
Lisbe | 23.3.2014 klo 22:01:19