Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: Romadus 5 kk hoitojen jälkeen

Kuulostaa niin tutulta...

Itsellä hoidot ovat sujuneet aikataulujen mukaan ja kaikki on mennyt hyvin. Sytostaattien aikanakin olin pirteä ja mieli oli korkealla. Mutta nyt...kun säteitä on enää muutama kerta jäljellä, on alkanut tuntua, että kuinka mä tästä selviän!
Pelottaa, onko hoidot sittenkään auttaneet. Mistä sen voi varmasti tietää...
Myös tuleva töihin paluu tuntuu hurjalta, vaikka sitä "normaalia elämää" olenkin koko ajan kaivannut ja odottanut.Tuntuu, että työkaverit eivät ymmärrä yhtään mitä olen kokenut...vaikka ovatkin olleet ihana tukeni koko vuoden!
Miehellekin tulee kiukuteltua siitä, ettei hän ole ollut mukana hoidoissa, vaikka nimenomaan olen halunnut yksin niissä käydä!
Ennen niin järkevä ihminen onkin nyt itkupilli, joka kiukuttelee kaikesta... Ja juuri nyt, kun kaiken pitäisi olla hyvin!
Pelko tulevasta kulkee varmasti mukana lopun elämää.

Itsekin mietin, että pitäisikö varata aikaa jollekin ammatti-ihmiselle, joka jaksaisi kuunnella mun murheitani vai onko tämä ohimenevää ja asiaan kuuluvaa tunteiden käsittelyä.

Voimia meille kaikille!!



Stiina | 30.9.2013 klo 11:25:15