Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Lääkkeistä

Kysyisin teiltä toisiltakin sellaista asiaa kun minkä verran teillä on lääkkeitä.Olen saanut lopettaa antiestrogeenin syötyäni sitä viisi vuotta.Minulla on muitakin sairauksia.Tässä yhden kerran taas apteekista kävellessäni kotia päin 300 pilleriä laukussani aloin laskea kuinka paljon minulla menee pillereitä vuodessa.Sain peräti 3600.Olenkin sanonut,että olen yhteiskunnan luvalla nisti.Nyt on kuitenkin,että pystyn elämään suhteellisen normaalia elämää niiden avulla.Ajattelen,että minun terveyteni on nyt tätä ja sen kanssa tulee pärjätä.Taaksejäänyt kesä oli minulle vaikea sillä minun kroppani ei tykännyt helteistä.Sairastan fibromyalgiaa eli pehmytkudosreumaa.Voi kaikista parhaiten pikku pakkasessa.Helteiden ajan en jaksanut tehdä juuri mitään.Luin varmaan kolme viikkoa etupäässä kirjoja.Viikossa luin kuusi kirjaa.Se hyvä puoli eläkkeellä olossa on ,että itse voi määrätä päiväohjelman.Periksi ei pidä antaa sairauksille toivoo karlip11
karlip11 | 29.8.2010 klo 14:50:29