Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

mummottaa

Hei, olen 48 vuotias ja vuosi sitten syöpähoidot läpikäynyt, nyt yksirintainen nainen. Herseptiinihoidot loppuivat viime lokakuussa. Koko tämän talven olen potenut epämääräisistä säryistä eri puolilla kehoa. Olkapää oli todella kipeä monta viikkoa, syyttä. sen jälkeen tuli alaselkäongelmat. Todella jäykkä ranka ja ei pystynyt yhtään kiertoliikkeitä tekemään. Sen jälkeen Vasen reisi on vihlonut ja haitannut liikunnallista menoani. Nyt iski todella kova nilkkakipu oikeaan jalkaan. Otin jo yhteyttä syöpäjärjestön sairaanhoitajaan sekä kipuklinikalle. Lopulta sanottiin että herseptiinihoitojen jälkeen tulisi tällaisia outoja kiputiloja sinne tänne kroppaa.

Onko kenelläkään kokemuksia tällaisesta? Voiko jotain tehdä, estääkseen kivut ja säryt. Käyn paljon jumpissa ja lenkillä. Mutta nämä haittaavat jo harrastuksiani. Vai menenkö vain hammasta purren kävelylle?

Vai onko nämä vanhuusoireita. Olen entisen vetreän olemukseni jälkeen hyvin jäykkä ja konkkaava mummelin alku. Vaihdevuosioireetkin ovat kovin hikiset. Syön Venlafaxinia hikoilupuuskiin...

Aurinkoista Pääsiäistä!

t. Ninniliini
Ninniliini | 18.4.2014 klo 08:02:31
  • mummottaaNinniliini
    18.4.2014 klo 08:02