Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: Irtisanominen.

Ei laillisesti sairauden takia. Äitini irtisanottiin kun hän sairastui. Hän ei jaksanut käydä sotaan työnantajaa ja sairautta vastaan yhtä aikaa. Hän valitsi sairauden ja taisteli siitä itsensä jatkoajalle.

Minua ei irtisanottu vaikka olin melkein kaksi vuotta pois. kaksi eri syytä sinä aikana ja toinen oli syöpä.

Nyt olen ammattitaudin vuoksi sairauslomalla. Palaan tammikuussa töihin ja siitä melko pian taas uudelle sairauslomalle.

Palkan vaan maksaa joku muu taho sen ajan kun olet ylittänyt työehdoissasi olevat sairaspäivät. Ole tarkkana rahan kanssa niin kauan kuin saat vielä täyttä palkkaa. Vaikka yhteiskunta maksaa lähes kaiken syöpähoidoissa. Mutta se maksaminen koskee vain syöpähoitoja, siitä tulevia sivutarpeita ei makseta samoin kuin syöpähoitoja. Raja on hyvin selkeä mikä on syövän hoitoa ja mikä jotain muuta.

Hoito on loistavaa sillä ajalla kun olet syöpäpotilaan kirjoissa.

Stemppiä sulle tuleviin päiviisi!
torpan akka | 20.12.2013 klo 10:26:59
  • Irtisanominen.
    rixrax
    24.11.2013 klo 08:40
    • Re: Irtisanominen.torpan akka
      20.12.2013 klo 10:26